אסתטיק - aesthetic

ניתן לומר באופן חד משמעי, כידוע לכולנו, כי בעת בה אנו מדברים על החלקות לשיער, מדובר למעשה על תהליכים המתלווים אל מכשירים אשר עשויים להוביל לנזקים בלתי הפיכים בשיער שלכם. זאת במיוחד לאור העובדה כי מדובר על מכשירים אשר פועלים בטמפרטורה גבוהה במיוחד ולכן, חשוב לדעת לפנות לאיש מקצוע מנוסה שיוכל להשתמש בהם על הצד המקצועי והנכון ביותר. על כן, חשוב לציין כי לא פעם ולא פעמיים, נשים מוצאות את עצמן מאבדות שיער כתוצאה משימוש לא נכון במחליקים.
חשוב להבין כי כאשר מדובר על החלקות לשיער, גם אם מדובר על תהליך אשר מתבצע אצל איש מקצוע מוביל בתחום, עדיין לא כדאי לבצע שימוש באותם מחליקים שכן, גם כאשר השימוש מקצועי לחלוטין, ניכר כי בטווח הרחוק המכשירים הללו עשויים לגרום נזק לשיער שלכם. על מנת לעשות לכם סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על מנת לבצע החלקה בצורה בריאה ואיכותית.


מהי החלקה מינרלית?

חומרי החלקה מינרלית הם חומרים שהחלו להופיע יחד עם חלוף השנים האחרונות ונראה כי מדובר בחומרים האידיאליים ביותר בשוק שכן, מדובר על חומרים שלא מכילים פורמלין ולא כוללים בתוכם שימוש במחליקי שיער כאלו ואחרים וכן, מדובר בתהליך שאף ניתן לבצע באופן עצמי בצורה פשוטה לחלוטין. כל אשר תצטרכו במטרה לבצע החלקה מינרלית באופן עצמאי יהיה פן שיסייע לכם עם סלסולי השיער והקרזולים שלו. לאחר מריחת חומרי ההחלקה, עליכם לייבש את השיער בעזרת שימוש בפן, כאשר הדגש הוא למנוע שימוש במחליק או כל דבר אחר שעשוי לגרום נזק לשיער שלכם. כמו כן, מעבור ליישום ההחלקה, באמצעות חומרי ההחלקה תוכלו אף לשקלם את השיער שלכם בצורה מסוימת שכן, מדובר על חומרים המכילים מגוון רחב של חומרים מזינים עבור השיער שלכם, חומרים שעומדים בתו התקן של משרד הבריאות.


מה עוד חשוב לדעת על חומרי החלקה מינרלית?

דגש נוסף שחשוב להזכיר הינו העובדה כי חומרי החלקה מינרלית  לשיער, ברוב המוחלט של המקרים, עשויים לשנות פיגמנט ואת גווני השיער. בשונה משאר החומרים המזיקים בענף, חומרי החלקה מינרליים לא ישנו את גוון השיער ואת הפיגנט שלכם. מעבר לכל האמור, מוטב גם לדעת כי מדובר על חומרים נעימים ונוחים במיוחד לשימוש פשוט וקליל. חומר כזה שאינו מתלווה אל עקצוצים שניתן לפגוש בקרב מרבית חומרי ההחלקה השונים בתעשייה.
בשורה התחתונה, ניתן לומר ללא יוצא מן הכלל כי מדובר על אחד הפתרונות האידיאליים ביותר, פתרון כזה שמאפשר לבצע את פעולת ההחלקה, אך עדיין מבטיח שהשיער שלכם נשאר בריא ועשיר בלחות, בשונה משאר שיטות ההחלקה השונות אשר עשויות להסב נזק רב עבור השיער שלכם. כמו כן, ההמלצה המרכזית תהיה לרכוש מוצרים נוספים מלבד לחומרי ההחלקה, מוצרים כאלה שיעניקו לכם את האפשרות לשמור על ההחלקה לאורך זמן ארוך יותר כדוגמת שמפו ללא מלחים, תרסיסים איכותיים לשיער וכן הלאה.