אסתטיק - aesthetic

השיניים הם אחד המרכיבים היותר חזקים, אבל מצד שני גם היותר רגישים בגוף. ככל שהשיניים מטופלות טוב יותר, כך התוצאות שתתקבלנה בסיכומו של עניין תהיינה טובות יותר. בשורות להלן נעסוק בטיפולי שיניים על ידי מרפאת שיניים בהרצליה ובכלל, תוך התמקדות בהלבנה. מהי בעצם הלבנת שיניים ומתי היא נחוצה? עבור מי ההלבנה יכולה להיות יעילה יותר? מהם ארבעת הצעדים בביצוע הלבנת שיניים? כדאי לקרוא – כל התשובות להלן.

קרדיט לתמונה: pixabay

מהי בעצם הלבנת שיניים ומתי היא נחוצה

הלבנת שיניים היא תהליך שבו משוחזר הצבע המקורי של השיניים. כשאדם צעיר, השיניים שלו הן בדרך כלל לבנות ורעננות. עם הזמן, השיניים משנות את הצבר שלהן. שינויי הצבע נובעים בדרך כלל משינויים פנימיים אשר גורמים לשינויים בצבע השיניים. מה שמשפיע על צבע השיניים הם גורמים כגון המזון שאנו צורכים, שימוש בתרופות מסוימות ובכלל, טיפול לא נכון בשיניים ואי שמירה על בריאות השן באופן כללי. כמובן, גם פגיעות פיזיות בשן, גורמות עם השנים גם לשינויים בצבע ובגוון של השיניים. הלבנת שיניים היא טיפול שהמטרה המרכזית שלו היא החזרת הצבע והגוון של השן למה שהיה בעבר. זה אסתטי, זה יפה וזה גם מאפשר לאתר, תוך כדי הטיפול, נקודות מסוימות שכדאי וצריך לתקן. מרפאות שיניים בהרצליה או בכלל יכולות לבצע הלבנת שיניים מקצועית ואיכותית.

עבור מי ההלבנה יכולה להיות יעילה

הלבנת שיניים שמתבצעת על ידי מרפאת שיניים בהרצליה ובכלל, יכולה להיות יעילה עבור כל אדם. עם זאת, חשוב להדגיש שככל שהאמייל בשיניים פחות פגוע, כך הלבנת השיניים יכולה להצליח עוד יותר. לכן, הלבנת שיניים היא יעילה בעיקר אצל צעירים או אצל מבוגרים שהצליחו לשמר את בריאות השן ולמנוע מהאמייל להיסדק או להיפגע. בדרך כלל, מה שגורם לפגיעות היא תזונה לקויה, או שימוש בחומרים שאינן ידידותיים לאמייל. כמו כן, צחצוח לא נכון או אגרסיבי יתר על המידה, פוגע גם הוא באמייל.

מהם ארבעת הצעדים בביצוע הלבנת שיניים על ידי מרפאת שיניים בהרצליה

ניקוי שיניים: הצעד הראשון בדרך להלבנה מוצלחת של שיניים הוא פשוט אבחון הבעיות. על מנת לאבחן בצורה טובה יותר את הבעיות, יש תחילה לבצע ניקוי שיניים. זה אומר הסרת האבנית שמצטברת עם הזמן על גבי השיניים. האבנית מסתירה בדרך כלל חורים ובעיות אחרות, שנחשפות אחרי הניקוי.

איתור בעיות משמעותיות: אחרי הניקוי, בא מועד הגילוי של בעיות בשיניים. מדובר בחורים, סדקים, ובעיות אחרות שיש לטפל בהן באופן דחוף. על מנת למנוע הידרדרות במצב השיניים.

טיפול בבעיות: בשלב הבא מתבצע הטיפול בפועל בבעיות ובסתימות. זאת על מנת להכין את השיניים להלבנה שתתבצע על הצד הטוב ביותר על ידי מרפאת שיניים בהרצליה.

ביצוע הלבנת השיניים: הלבנת שיניים חייבת להיות מקצועית ומי שמבצע אותה צריך לעשות שימוש בחומרים איכותיים. זאת על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.