אסתטיק - aesthetic
קרדיט תמונה: FREEPIK

כידוע, ויטמינים הם מולקולות המשחקות תפקיד משמעותי ביותר במגוון מערכות גוף, ובמידה רבה משתתפים בפעילותן התקינה. לעומת זאת, מחסור בויטמינים מסוגים שונים עלול להוביל לחולשה ועייפות, לתחלואה ולבעיות בריאות שונות. בתוך כך עולה השאלה, כיצד שומרים על משטר תזונה המוביל לירידה במשקל ולאחר מכן לשמירה עליו, ותוך כדי כך ממשיכים לקבל את כל הויטמינים הדרושים לנו. האמת היא, שאפשר לקבל אותם גם משייקים, כפי שניתן לראות במאמר הבא שיציג דוגמא מתוך דיאטת שייקים של הרבלייף.

שייק פורמולה 1 של הרבלייף

דיאטת הרבלייף מבוססת על מספר עקרונות, ובהם תמיכה וליווי אישי לאורך כחודשיים, מסלולי לבחירה בהתאם למטרות, הקפדה על הרגלים בריאים ופעילות גופנית, וסיגול תזונה נכונה. התזונה עצמה מבוססת בראש ובראשונה על שייקים טעימים להכנה מהירה במגוון טעמים, וכמו כן על תוספים המעניקים חיזוק למערכת העיכול ולצרכים נוספים.

כאמור, מרכיב בסיסי הוא שייק הרבלייף שנקרא גם פורמולה 1. מדובר בשייק קרמי ועשיר שאפשר להכין תוך שניות ספורות, והוא מאזן בצורה נהדרת בין חלבון איכותי ומיקרו נוטריאנטים חיוניים. לכן, הוא מהווה תחליף מצוין לארוחה לבקרת משקל עם 18 גרם חלבון, 3 גרם סיבים תזונתיים התורמים לפעילות מערכת העיכול ולספיגת החומרים החיוניים, וכן 20 ויטמינים ומינרלים.

כדי להכין את השייק לוקחים 2 כפות של האבקה, מוסיפים לה חלב דל שומן או מים, מערבלים עד שיש מרקם חלק, וזהו – אפשר לשתות. יחד עם זאת, חשוב לדעת שאת הרבלייף שייק ניתן לערבב עם תבלינים, פירות, ירקות ועוד מזונות, ובכך להעצים עוד יותר את הויטמינים, נוגדי החמצון ושאר המרכיבים החיוניים לבריאות. הנה מספר דוגמאות: