אסתטיק - aesthetic

מי מאתנו אינה רוצה להיראות צעירה מכפי שהיא באמת? הבעיה היא שאנחנו לא תמיד מרוצות מהמראה החיצוני שלנו, ובייחוד מעור הפנים. כאשר הקמטוטים מופיעים מתחת לעיניים ואולי גם על המצח נוצרים כמה קמטים, אנו ממהרות לרוץ ולבקוע תור להזרקות. אך האם ניתן לדחות את ההזרקות עוד קצת בעזרת סגנון איפור ייחודי? ובכן, התשובה היא כן. אם נדע כיצד להתאפר כראוי עם המוצרים המתאימים, נוכל בהחלט לדחות את ההזרקות לזמן רב.

קרדיט תמונה FREEPIK

הצלליות שעושות את כל ההבדל

מוצרי איפור שונים ומגוונים גורמים לעור הפנים להיראות צעיר מאוד. מורצים שעושים זאת במיוחד הם צלליות. אותן צלליות שכל אישה מניחה על עיניה כדי להדגיש את העיניים היפהפיות שלה, בעצם תורמת לה גם למראה צעיר יותר. אבל לפני הכול, נראה כיצד זה קורה בפועל:

כך תשמרי על מראה עור פנים צעיר ורענן

ראינו כי הצלליות יכולות לתרום רבות למראה הייחודי של עור הפנים. הן לא רק מסתירות את הקמטים, אלא גם מונעות את הקמטוטים והצורך להגיע ולעשות הזרקות. וכדי לשמור על מראה עור פנים צעיר ורענן, מומלץ להקפיד להשתמש בצלליות אלה וגם להביא בחשבון כמה מאפיינים חשובים נוספים. ראשית כל, חשוב לישון טוב בלילה. כן, גם אם אתן מצויות בשיא הלחץ ואין לכן דקה פנויה. כדאי לישון 7-8 שעות ביום, שכן מחסור בשינה עלול להשפיע על עור הפנים ולגרום לא להיראות זקן יותר. תחשבו איך אתן נראות במראה לאחר לילה ללא שינה, עם שיער סתור ועיגולים שחורים מתחת לעיניים. אך אם נקפיד על שנת לילה טובה, לעומת זאת, נזכה בעור פנים בוהק וטבעי.

גורם משמעותי נוסף שיכול לתרום לעור הפנים הוא ניהול אורח חיים בריא מבחינת תזונה ופעילות גופנית. עור הפנים שלנו אינו מגיב טוב לצריכה מוגברת של מתוקים או מזונות שומניים, ובמקום זאת מומלץ לצרוך מזונות טבעיים ובריאים כמו פירות וירקות או דגנים. לצד אכילה נכונה, כדאי בהחלט להקפיד על ביצוע פעילות גופנית. הכושר מגביר את זרימת הדם בגוף ומשפיע גם על עור הפנים.

ואם יש עוד משהוא שכדאי לעשות למען עור הפנים הוא להפחית את רמות המתח והחרדה. אנו מצויים בעולם מטורף שבו עלינו לתמרן בין עבודה, משפחה, מפגשים עם חברים ועוד דברים רבים. אנו מרגישים כי איננו מספיקים את כל הדברים שרצינו לעשות, גם אם השתדלנו לפנות לכך את הזמן. ובכל זאת, ככל שהמתח עולה, כך הוא משפיע לרעה על עור הפנים שלנו. אם אנו רוצים לעשות טובה גדולה ולשמור על בריאות עור הפנים, כדאי בחלט למצוא דרכים להירגע באמצעות מדיטציה או תרגול יוגה.