אסתטיק - aesthetic

כל הטיפולים

הסרת קמטים ללא בוטוקס

הסרת קמטים ללא בוטוקס וכיצד להגיע למראה צעיר יותר

תארו לעצמכם שלא תצטרכו להזריק לעצמכם מחט וסיכונים של בוטוקס.

ישנן סיבות רבות לכך שאנשים מקבלים קמטים – מנזקי השמש, מתח או רק הזדקנות. הם יכולים להיגרם מאינספור גורמים אבל דבר אחד בטוח: הם לא נראים טוב על אף אחד. יש הרבה פרוצדורות ומוצרים יקרים ופולשניים שיעזרו לך להיפטר מהקמטים, אבל מה אם הייתה דרך שלא עלתה הרבה, הייתה קלה לביצוע בבית ולא כללה מחטים?

לפני הכל .. מה זה בוטוקס?

בוטוקס היא תרופה המשמשת לטיפול בקמטים. היא קיימת כבר זמן רב, ואושרה על ידי ה- FDA בשנת 1989. תרופה זו מוזרקת לשריר הגורמת לקמטי קמטים ולפזילה לא רצונית. האפקט המפחית קמטים נמשך כ- 3-4 חודשים, אך אינו נמשך לנצח.

המוצרים הטובים ביותר להסרת קווים וקמטים בפנים

רבים מאיתנו מחפשים מוצר שיעזור להילחם בקמטים ולגרום לעור שלנו להיראות צעיר יותר. במאמר זה נסקור כמה מקרמי הקמטים הטובים ביותר שתוכננו לענות על צורך זה.

חלק מהמוצרים מגיעים עם מגוון יתרונות, כגון מניעת אקנה וכתמים כהים, שיקום רמות הגמישות והידרציה, כמו גם לחימה בקמטוטים וקמטים. והחלק הטוב ביותר הוא שאתה לא צריך לשבור את הבנק כדי למצוא מוצר טוב!

 

מהי הסרת קמטים ללא בוטוקס?

בוטוקס הוא טיפול מוכר לקמטים שניתן למצוא בשוק. עם זאת, ישנן דרכים אחרות להיפטר מקמטים מבלי להיעזר בבוטוקס. טיפולי הסרת קמטים ללא בוטוקס הם פחות פולשניים ובעלי היכולת לתת לך תוצאות מדהימות ללא תופעות לוואי.

קמטים הם חלק טבעי בהזדקנות, אך הם אינם חייבים להיות קבועים. כיום קיימים בשוק טיפולים רבים להסרת קמטים שיכולים לסייע לך להיפטר מהקווים המציקים האלה על העור שלך, ובמקביל לשפר את מצב העור שלך.

בוטוקס הוא אחד מטיפולי הסרת הקמטים הקיימים כבר שנים והוא נעשה בו שימוש על ידי מיליוני אנשים בכל רחבי העולם מכיוון שהוא נותן להם תוצאות מדהימות עם מעט או ללא

קמטים הם לא רק לסבא וסבתא שלך

קמטים הם לא רק לסבא וסבתא שלכם. הם מתחילים להיווצר בשנות ה -20 ולהחמיר עם הגיל.

קמט הוא בעצם שבירה טבעית בעור שקורה מסיבות שונות – שינויים הורמונליים, חשיפה לשמש, הזדקנות וכו '.

הם מופיעים על המצח שלך כאשר אתה מזעיף פנים או מצמצם או מרים משהו מהפנים שלך.

קמטים בעור נוצרים כאשר יש אובדן של קולגן ורקמת חיבור בעור. זה יכול לקרות גם אם עברת ניתוח פלסטי שמסיר יותר מדי עור – כמו הסרת תיק עיניים או מתיחת פנים שבהם הם מסירים עודפי שומן ואז מהדקים עור רופף בפנים כדי שייראה חלק יותר.

טיפול בקמטים ללא ניתוח

הטיפול הטוב ביותר בקמטים ללא ניתוח הוא להתחיל בקרם נגד קמטים וקרם לחות טוב.

אנשים רבים רוצים לדעת מהו הטיפול הקמטי הטוב ביותר ללא ניתוח. התשובה תלויה באדם, אבל רוב האנשים מסכימים שיש כמה טיפולים כמו בוטוקס ומילוי עור שיכול כמעט לחסל קמטים.

ניתן לטפל בקמטים בדרכים רבות. לא תמיד יש צורך בניתוח מכיוון שישנם הרבה פרוצדורות לא ניתוחיות הכוללות: זריקות, טיפולי לייזר ומכונה במשרד הנקראת "פראקסל", שמשתמשת בחום וקור להסרת קמטים מהעור.

כיצד לתקן קמטים ללא טיפול בבוטוקס

קמטים נגרמים לרוב מגורמים סביבתיים, כגון חשיפה לשמש, עישון ודברים אחרים שעלולים לפגוע בעורכם. גורמים אלה יכולים להוביל לקמטים עמוקים שעלולים לתקן בוטוקס או טיפולים אחרים. אבל אם הקמטים עדיין לא מספיק גרועים לטיפולים אלה, ישנן דרכים מסוימות שבהן תוכל להשתמש בבית כדי לתקן את העור שלך.

אחת הדרכים היא שימוש בשמנים טבעיים כמו שמן קוקוס או שמן חוחובה. אתה יכול לעסות אותו על הקמט במשך 8-12 דקות בכל יום עד שהקמטים חולפים. דרך נוספת היא להשתמש בקרם לחות קליל ובתוכו רטינואידים. רטינואידים יעזרו להפוך את העור שלך לחלק יותר ולהיראות צעיר יותר על ידי הפיכת תהליך ההזדקנות של התאים שלך. מרחי קרם לחות זה כל יום לפני היציאה החוצה מכיוון שרטינואידים גורמים לך יותר

אילו מוצרי טיפוח לעור כדאי לבחור להיפטר מקווי הפנים שלך?

אם אתם מחפשים להיפטר מקווי הפנים שלכם, כדאי שתדעו שיש הרבה מוצרים בשוק. הם משתנים במחיר, במותג, בכמות ובשיטת היישום.

להלן רשימה של חמשת הבחירות המובילות שלנו למוצרי טיפוח העור הטובים ביותר לאנטי אייג'ינג:

1. המוצר הטוב ביותר להזדקנות העור – קרם מיקרו -פיסול Olay Regenerist עם SPF 15

2. סרום האנטי אייג'ינג הפופולרי ביותר – מתחם התאוששות לילה מתקדם לתיקון לילה מתקדם של אסתי לאודר II

3. קרם היום הטוב ביותר עם מקדם הגנה – קרם תיקון כפול La Roche Posay Toleriane בעל נוסחת עור רגיש SPF 30

4. קרם לילה במחיר סביר – פנים Eucerin Q10 נגד קמטים

מהם היתרונות בהסרת קמטים ללא בוטוקס?

היתרון העיקרי של הסרת קמטים ללא בוטוקס הוא שניתן להשתמש בו על כל סוגי העור והקמטים- אפילו קמטים עמוקים. בוטוקס לא יכול לטפל בקמטים עמוקים מכיוון שלוקח יותר מדי זמן להיכנס לתוקף, ולכן הזריקות צריכות להיעשות כל 3 או 4 חודשים כדי שהן יעבדו היטב.

הסרת קמטים ללא בוטוקס אינה דורשת זריקות כלשהן, כך שאין סיכון לפריצת מחטים בעור ולפגיעה בך.

מהם היתרונות בהסרת קמטים ללא בוטוקס?

הסרת קמטים ללא בוטוקס היא השיגעון האחרון באנטי אייג'ינג. הוא משתמש בטכניקות כמו לייזרים, תדר רדיו וקילופים כימיים כדי להסיר קמטים ללא שימוש בזריקות בוטוקס. היתרונות כוללים:

– הליכים פחות פולשניים מזריקות בוטוקס

– זמן החלמה מופחת

– תופעות לוואי מינימליות

מהם החסרונות בהסרת קמטים ללא בוטוקס?

הסרת קמטים ללא בוטוקס אינה מתאימה לכולם. כמו בכל סוג של הליך קוסמטי, ישנם כמה חסרונות לטיפול זה. הסרת קמטים ללא בוטוקס כוללת זריקות הנעשות לשרירים הגורמות להיווצרות קמטים אלה.

הסרת קמטים ללא בוטוקס טובה לאנשים שרוצים להימנע מתופעות הלוואי של טיפולי בוטוקס כמו צניחת עפעפיים וכאבי ראש. עם זאת, בוטוקס יעיל הרבה יותר במניעת קמטים מאשר זריקות בוטולינום, ולכן יכול להיות חכם לשקול את החסרונות לפני קבלת החלטה.

האם עליך לפנות לרופא כדי להיפטר מהקמטים שלך?

קמטים נגרמים לא רק מהשמש ומהרוח אלא גם מכיוון שאנו מזדקנים. יש אנשים שחושבים שהם יכולים פשוט לשפשף ולעסות את הקמטים שלהם והם ייעלמו. זה לא נכון, למעשה זה גורם יותר נזק מתועלת. עליך לפנות לרופא עור אם ברצונך להיפטר מקמטים.

האם אתה צריך מרשם כדי להסיר קמטים ללא בוטוקס?

אתם יכולים למצוא מוצרים רבים המפחיתים קמטים ללא זריקות בוטוקס בבתי המרקחת ובחנויות כיום.

עם זאת, מוצרים אלה לא יהיו יעילים אם לא תשתמש בקרם הגנה כל יום – הם יהפכו את העור לרגיש יותר לאור אולטרה סגול, מה שגורם יותר נזקים בעור שנצרב מהשמש.
ככה שרצוי שתקראו טוב טוב על האפשרויות ומה ניתן ועל החומרים השונים.

טיפ נוסף – כיצד לשמור על בריאות העור שלך בעזרת אסטרטגיה פשוטה

מחקר שנערך לאחרונה הראה כי אנשים עם עור יבש צריכים להשתמש בקרם לחות עם SPF כדי להגן על עורם מפני נזקי השמש.

הגנה מהשמש היא חיונית מכיוון שהיא מסייעת במניעת קמטים וכתמים.

המחקר מצא גם שאנשים ששוטפים את הפנים פעמיים ביום צריכים להשתמש בקרם לחות עם SPF לאחר מקלחת. זה יעזור לשמור על הלחות בעור ולהגן עליו מפני גירוי ויובש

העלמת קמטים ללא בוטוקס