אסתטיק - aesthetic

חומצה היאלורונית היא חומצה שהתפקיד המשמעותי שלה התגלה לפני פחות ממאה שנה. אף שהחומצה הזאת ידועה ומוכרת, לא הבינו מומחים לדבר וחוקרים של גוף האדם את התפקיד המשמעותי שלה. עם הזמן, כשהתברר התפקיד של החומצה, התחילו מומחים לנסות וללמוד כיצד ניתן להשתמש בחומצה הזאת למטרות ספציפיות.

קרדיט לתמונה: pixabay

מהי חומצה היאלורונית

החומצה ההיאלורונית מצויה בגוף האדם בריכוז נמוך ובכמות קטנה. הגוף של אדם ממוצע מכיל לא יותר מאשר 15 גרם של חומצה היאלורונית כאמור. אף שקיומה של החומצה ידוע, לא הובנה במלואה המשמעות שלה ולא הובן התפקיד של החומצה הזאת בגוף. רק בשנת 1934, גילו שני חוקרים באוניברסיטת קולומביה שבארצות הברית שהתפקיד העיקרי והמשמעותי ביותר של החומצה הוא לשמור על הלחות של העור ולפיכך גם על הנפח שלו. מכאן ואילך, התחילה פעילות ענפה של מומחים, על מנת למצוא שימושים נאותים לחומצה ההיאלורונית כאמור. אחד השימושים היותר מעניינים של החומצה הזאת היא הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים. הפעולה הזאת אמורה לשפר את המראה ואת ההרגשה של המטופלים, תוך שהחומצה מחזירה לשפתיים את החיוניות שלהן. אחת הבעיות של החומצה ההיאלורונית, היא שככל שעוברות השנים, הייצור של החומצה הזאת בגוף מתמעט, מה שאומר שהיכולת של הגוף להגיב להתייבשות של העור או של השפתיים פוחתת באופן משמעותי. חומצה היאלורונית בשפתיים ובמקומות נוספים בגוף, יכולה לסייע מאד.

מהם השימושים של חומצה היאלורונית בשפתיים ובכלל

כאמור, חומצה היאלורונית נועדה לשמור על החיוניות של העור ועל הנפח שלו. כיוון שכך, פותחו עם השנים מגוון רחב של תכשירים, שנועדו למקסם את התועלת האפשרית של החומצה ההיאלורונית. חומצה היאלורונית בשפתיים הוא רק אחד מהשימושים הללו, אף שמדובר בפעולה שהופכת להיות פופולארית יותר ויותר ככל שחולפות השנים. בנוסף, פותחו תכשירים רבים, כולל אפשרות למרוח חומצה היאלורונית על הפנים, וכן אפשרות לנקות את העיניים באמצעות פדים המכילים חומצה היאלורונית. באופן הזה אין חשש שהעין תיפגע, ומצד שני אפשר לנקות אותה ביסודיות. חומצה היאלורונית בשפתיים משמשת לצרכים קוסמטיים, ומאפשרת כאמור למטופלים ולמטופלות להשיג מראה איכותי וחיוני לשפתיים, תוך שימוש במוצר טבעי, איכותי, שמלכתחילה נועד לצרכים הללו. עם הגיל, ועם ההפחתה הטבעית בכמות החומצה שהגוף מייצר באופן טבעי, השימוש בחומצה ההיאלורונית לצרכים קוסמטיים הופך אפילו למשמעותי ונדרש יותר.

חומצה היאלורונית בשפתיים ולאן כדאי לפנות

כשמחפשים אנשי מקצוע איכותיים שיבצעו עבורך טיפולים באמצעות חומצה היאלורונית בשפתיים או בכלל, חשוב לפנות אך ורק למקצועיים ביותר: מקום עם תעודות, אנשי מקצוע עם הכשרות, עם ניסיון ועם המלצות. במקרים הללו, חכמת ההמונים איננה משקרת, והמלצות של גולשים ברשתות ובאתרים ייעודיים, עשויות בהחלט להצביע על המקום הנכון והטוב ביותר עבורך. אם יש לך עניין לקבל המלצות איכויות לטיפולים קוסמטיים – זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אלים במהרה.