אסתטיק - aesthetic

יחד עם חלוף השנים האחרונות, עולם הרפואה האסתטית צבר תאוצה משמעותית ובשונה מפעם, ניכר כי כבר לא מדובר על נחלתן של חובבות הטיפולים או העשירות בלבד שכן, מדובר על עוד טיפול שמעניק לנו את האפשרות לשפר את עצמו ולהרגיש הרבה יותר טוב. על כן, במידה והחלטת כי הגיע הרגע שלך להתחיל ולהשקיע בעצמך, או שלחילופין תמיד הייתה קיימת בך המחשבה כי עלייך לשנות משהו ואת מרגישה כי הגיע הרגע הנכון – הרי שישנם מספר טיפולים חדשניים ונפוצים שכדאי לך לקחת בחשבון.

קרדיט לתמונה FREEPIK

עיבוי שפתיים

במהלך השנים האחרונות עיבוי שפתיים הפך לטרנד משמעותי שמציג בפנינו מגמת עלייה שלא מתכוונת לעצור בעתיד הקרוב שכן, המראה הבולט מושך תשומת לב בצורה ניכרת וזהו טרנד הסובב סביבנו כבר שנים רבות. על כן, עיבוי שפתיים הוא טיפול במסגרת רפואה אסתטית , אשר מתאים לכל אותן נשים שמעוניינות בשפתיים עבות, בעוד כי אף ניתנת האפשרות לעצב אותן במראה יותר טבעי, עם נוכחות בולטת יותר. מיותר לציין כי טיפול עיבוי שפתיים הוא טיפול שמשנה בצורה משמעותית את מבנה הפנים ולמי שמעוניינת – ניתן לבצע את הטיפול בפגישה אחת, ללא צורך בתקופת התאוששות.

החלקת קמטים

מיותר לציין כי ככל שעוברות השנים ואנו מתבגרים, כך למעשה מתווספים יותר ויותר קמטים. כאן למעשה, נכנס לתמונה טיפול אשר נקרא החלקת קמטים. זאת בעוד כי בחלק מהמקרים קמט אחד עשוי להוביל להבדל משמעותי בתווי הפנים שלכם, מה שעשוי לבוא לידי ביטוי בהבעת עצב או כעס. אי לכך, חשוב להחליק את הקמטים במטרה לשפר את המראה הכללי וכן גם את הבעת הפנים שלכם. טיפול החלקת פנים הוא למעשה טיפול אשר מתבצע באמצעות הזרקה של בוטוקס לתוך הקמטים, בעוד כי המטרה העיקרית הינה להפחית את עומק הקמטים, להחליק את קווי ההבעה וכך למעשה, לשפר את מראה הפנים.

העלמת נימים

הנימים הם למעשה כלי דם קטנים במיוחד אשר משמשים את הגוף להעברה של דם בין העורקים לבין הורידים. בעת בה נוצר עומס על גבי הנימים הרי שהם נוטים לגדול ולהתרחב, ובעקבות מיקומם בשכבת העור העליונה ניתן להבחין בהם בגוונים של אדום או לחילופין כחול. זאת בעוד כי ברוב המוחלט של המקרים מדובר על תופעה שאינה מהווה סכנה בריאותית, אך באותה הנשימה לא ניתן להתעלם מן העובדה כי מדובר על הפרעה אסתטית, לרבות כאשר מדובר על נימים הנמצאים סביב האף, בכפות הרגליים, על גבי המצח, בלחיים וכיוצא בכך. במקרים שכאלה, ההמלצה שלנו תהיה לבצע טיפול ייעודי במטרה למנוע הפרעות אסתטיות, הן בהווה והן בעתיד.

בשורה התחתונה, ההחלטה לפנק את עצמו במסגרת טיפולי רפואה אסתטית לא פעם מתבשלת בנו תקופה ארוכה עד לעת הביצוע. אי לכך, בעת הגעתך אל ההחלטה הסופית, מוטב שתוודאי כי אתם בוחרים בגורם המטפל האידיאלי עבורך. לא יודעים מאיפה להתחיל? ההמלצה שלנו תהיה לפנות לצוות המקצוע של ד"ר נדיה זבלוצקי עוד היום!