אסתטיק - aesthetic

נמאס לך שהאיפור שלך נראה עוגה עד ארוחת הצהריים? האם היית רוצה למצוא שגרת יופי קלה על העור שלך? שימו לב לטיפים הבאים לשמירה על עור בריא גם כשאתם מתאפרות!

קרדיט תמונה FREEPIK

4 עקרונות חשובים לאיפור מושלם לכל אירוע

1. בחרי את בסיס האיפור (make-up base) המתאים לסוג העור שלך – אם יש לך עור שמן, חפשי גימור מאט; אם יש לך עור יבש, חפש בסיס לחות

בבואכם לבחור את הבסיס איפור הנכון, חשוב לקחת בחשבון את סוג העור שלכם. אם יש לך עור שמן, תרצה לחפש בסיס בגימור מאט. זה יעזור לשלוט על הברק ולמנוע מהאיפור שלך להחליק במהלך היום. אם יש לך עור יבש, לעומת זאת, תרצי לחפש בסיס לחות. זה יעזור למנוע מהעור שלך להיראות יבש ויעניק לאיפור שלך גימור מלוטש יותר. לא משנה מה סוג העור שלך, יש בסיס איפור שהוא מושלם עבורך. אז קחי את הזמן כדי למצוא את האחד שייתן לך את התוצאות הטובות ביותר.

2. הסתירו פגמים או עיגולים כהים עם קונסילר

למתחילות, מומלץ להשתמש בקונסילר בגוון אחד בהיר יותר מגוון העור הטבעי שלך. מרחי את הקונסילר עם מברשת או עם האצבע שלך, בעזרת משיכות קלות כדי למזג אותו פנימה. הקפד להוריד את כל העודפים לפני המריחה, כי יותר מדי יכול לתת לך מראה עוגה.

אם יש לך פגמנטציה או עיגולים כהים מתחת לעיניים, התחילי בהסתרתם עם קורקטור או קונסילר התואמים את גוון העור שלך. לאחר מכן, השתמשי בקונסילר בגוון אחד או שניים בהיר יותר מגוון העור שלך כדי להאיר את האזור. סיים במיזוג הכל עם ספוג לח או מברשת.זכרו, קונסילר קטן עושה הרבה! התחילי עם פחות ממה שאת חושבת שאת צריכה ולהמשיך משם עד שתשיג את הכיסוי הרצוי.

3. טיפים נוספים:

בין אם מדובר על איפור לעבודה, או איפור ערב לאירוע משמעותי. שימי לב לטיפים הבאים מאפרת מקצועית: מרחי ברונזר כדי לתאר את הפנים שלך ולתת להם הגדרה יותר. השתמשי בסומק כדי להוסיף צבע ללחיים שלך. הדגשי את התכונות הטובות ביותר שלך עם היילייטר – מרחי אותו על החלק העליון של עצמות הלחיים שלך, במורד מרכז האף שלך, ועל קשת קופידון שלך.

4. אל תשכח לסיים עם פודרה כדי לשמור על הכל במקום

לאחר שמרחת את הבסיס, הקונסילר והסומק שלך, תרצה להגדיר את האיפור שלך עם פודרה. זה יעזור לשמור על הכל במקום ולמנוע מהאיפור שלך להכתים או להינמס לאורך היום. יש הרבה פודרות שונות בשוק, לכן חשוב לבחור אחת המתאימה לסוג העור שלך. אם יש לך עור שמן, תרצה לבחור בפודרה שנועדה לשלוט בברק. אם יש לך עור יבש, תרצה לבחור פודרה שמעניקה לחות ולא תתגבש על העור שלך. לאחר שמצאת את פודרה המושלמת, מרחי אותה עם מברשת גדולה, תוך שימוש בתנועות קלות ומעגליות. הקפד לכסות את כל אזורי הפנים שלך באופן שווה. לאחר מכן, עמוד מאחור והתפעל מהאיפור ללא רבב שלך!

מהו איפור ערב ומה מיוחד בו?

איפור ערב עוסק כולו ביצירת מראה זוהר ומצוחצח כאחד. המפתח הוא לבחור צבעים המשלימים את גוון העור שלך ומביאים לידי ביטוי את התכונות הטובות ביותר שלך. לדוגמה, אם יש לך עיניים בגוון חום לוז, אולי תרצה לנסות להשתמש בברונזר כדי להדגיש את צבען. אם יש לך עור בהיר, מגע של סומק יכול להוסיף זוהר ורוד מקסים. ואם יש לך שפתיים מלאות יותר, מגע של גלוס יכול לתת להן מראה נשי ומיוחד. כמובן שגם המיקום של איפור הערב שלך חשוב. הקפדי למזג את הצללית שלך כך שלא יהיו קווים קשים, ותהי נדיבה עם המסקרה שלך כדי באמת לגרום לעיניים היפות שלך להיראות.