אסתטיק - aesthetic

כל הטיפולים

כתם שחור בעור

כתם שחור על העור

בעיה נפוצה שאנשים רבים חווים. מאמר זה דן בסיבות ובטיפול במצב זה.

כתמים שחורים על העור יכולים להיגרם ממספר גורמים, כגון נזקי שמש, הזדקנות וזיהומים.

הטיפול בכתמים שחורים על העור יכול להיות מגוון וכולל טיפולים אקטואליים, טיפולי הסרת לייזר, תרופות דרך הפה, סטרואידים להפחתת דלקת, טיפול באור לעצירת התאים לייצר פיגמנט במטרה לעצור את ייצור תאי הפיגמנט המלנין באזור הפעיל יתר.

מה גורם לכתמים שחורים בעור: מהי כתם שחור על העור?

ראש שחור הוא סוג של אקנה. זה נגרם על ידי בלוטת החלב הסתומה בזקיק השערה, שנחסמה על ידי תאי עור מתים. צבעו שחור כיוון שהוא מלא בשמן או לכלוך, והוא יכול להרגיש כאילו אתה לוחץ כדור זעיר של אדמה יבשה כאשר אתה מנסה לסחוט אותו.

כתם כהה על העור הם צלקות הנוצרות על פני העור לאחר פגיעה ברקמה רגילה. צבעם חום מה שאומר שאיבד מלנין, אך הוא יכול להיות גם צהוב או כחול אם נדבקו בחיידקים או בפטריות. כתמים אלה עשויים שלא להיעלם לחלוטין עם הזמן אך הם יתפוגגו לצבע חום בהיר עם הזמן.

איך יודעים אם ניתן לטפל בכתמים השחורים בגוף בטיפול אסתטי?

ישנם מקרים רבים בהם אנשים עשויים להיות מודעים לעצמם לגבי צבע עורם. לפעמים, זה נובע מהפיגמנטציה הטבעית של העור שלהם, אך פעמים אחרות זה נובע ממחלה או מצב המשפיע על מראה האדם.

להלן נציע מידע על מה יכול לגרום לכתמים שחורים בגוף וכיצד ניתן לטפל בהם.

אנשים עם עור כהה עשויים להבחין כי יש להם כתמים של אזורים כהים וכהים על גופם. זה עשוי להתרחש בשל מגוון דברים שונים. לדוגמה, רוב האנשים האפרו -אמריקאים או ההודים עשויים לחוות זאת כתוצאה מהפיגמנטציה הטבעית בעורם. עם זאת, אחרים עשויים להבחין בכתמים אלה לאחר שסבלו ממצבים מסוימים כמו ויטיליגו. יש גם מקרים

כיצד לטפל בכתמים שחורים על העור בעזרת איפור

כתמים שחורים על העור יכולים להיגרם ממספר גורמים, אך אנו יודעים כי אקנה הוא אחד מהם. אקנה מותיר לעתים קרובות כתמים כהים וצלקות. החדשות הטובות הן שיש מוצרים זמינים לכיסוי הפגמים האלה כמו יסוד, קרם BB, קונסילר ומוצרים לתיקון צבעים.

מוצרי איפור לצלקות אקנה וכתמים כהים:

-יסוד: מכסה כתמים שחורים על העור וכן צלקות אקנה

קרם BB: מכסה צלקות אקנה וכתמים שחורים בפנים עם מרכיבים טבעיים, הוא מספק הגנה מפני השמש החשובה לבעלי גוון עור כהה יותר.

קונסילר: קונסילרים מיועדים לכיסוי פגמים ספציפיים בפנים כגון עיגולים כהים מתחת לעיניים או אדמומיות

כמובן הפתרונות הללו אינם רפואיים.