אסתטיק - aesthetic
קרדיט תמונה FREEPIK

מה זה מיקרובליידינג?

מיקרובליידינג הוא סוג של טיפול גבות שהפך יותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות. בניגוד לקעקועים או איפור קבוע, המשתמשים במחט אחת כדי לשנות את הפיגמנט בעור, מיקרובליידינג משתמש בכלי מיוחד המורכב ממספר מחטים מסודרות בשורה. זה מאפשר לאמנית ליצור שערות עדינות מאוד בעלות מראה טבעי המחקות את המראה של גבות אמיתיות. התוצאות יכולות להישאר בצורה יפה ונדרת עד שנה וחצי-שנתיים, וההליך אינו כואב יחסית הודות לשימוש בקרם הרדמה. אם את מחפשת פתרון חצי קבוע לגבות דלילות ומדויקות, בלי צורך להתעסקות חוזרת ונשנית מדי חודש ומבלי ליצור קעקוע קבוע לכל החיים – מיקרובליידינג עשוי להיות האופציה המושלמת עבורך. אם את רוצה ללמוד איך לעשות בעצמך מיקרובליידינג, כדאי לך להמשיך לקרוא

אילו שיטות נוספות קיימות מלבד מיקרובליידינג?

עד שהגיעה המיקרובליידינג לעולם הקוסמטיקה, היו את השיטות הרגילות שכולנו מכירות: להשתמש בעיפרון גבות או בפומד כדי למלא את הגבות שלך. שיטה זו דורשת קצת יותר זמן ודיוק, אבל היא יכולה לתת לך יותר שליטה על צורת הגבות שלך. אפשרות נוספת היא לבצע קעקוע חצי קבוע, אשר משתמש במכונה כדי להפקיד פיגמנט לתוך העור. שיטה זו פולשנית יותר ממיקרובליידינג ועפרון גבות אך יכולה להביא לתוצאות לאורך זמן, אך יש בה כמה חסרונות שאין כאן המקום לפורטם.

מהם היתרונות של מיקרובליידינג על פני השיטות האחרות?

כשזה מגיע להשגת הגבות המושלמות, יש הרבה אפשרויות. מעפרונות ואבקות ועד ג'לים ושעווה, לא חסרים מוצרים שיכולים לעזור לך להשיג את המראה שאתה רוצה. עם זאת, עבור נשים רבות, הדרך הטובה ביותר להשיג גבות מדהימות היא באמצעות מיקרובליידינג. מיקרובליידינג היא טכניקת קעקוע חצי קבועה המשתמשת במחטים עדינות כדי להפקיד פיגמנט של צבע בעור. שיטה זו יכולה ליצור גבות במראה טבעי מאוד שמחזיקות מעמד למשך שנה וחצי לפחות. בנוסף, מכיוון שהפיגמנט מופקד רק בשכבות העור העליונות, ניתן להסירו בבטחה אם תחליטו שאתם רוצים מראה שונה. אז אם אתם מחפשים גבות יפות ועמידות לאורך זמן, מיקרובליידינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר עבורכם. אם החלטתם לעשות מיקרובליידינג חשוב מאד שתפנו למכון או לקוסמטיקאיות שעברו הסמכה לכך בלימודי  קורס מיקרובליידינג  במקום מנוסה ובעל שם ידוע.

איך לומדים לעשות מיקרובליידינג בצורה מקצועית?

מיקרובליידינג היא צורה של איפור קבוע למחצה הכוללת שימוש בכלי קטן כף יד כדי להחיל פיגמנט של צבע על העור. שלא כמו איפור מסורתי, מיקרובליידינג יוצר אשליה של משיכות שיער במראה טבעי שיכול להימשך 1-2 שנים. למרות שזה אולי נראה כמו משימה מרתיעה, ללמוד לעשות מיקרובליידינג באופן מקצועי זה לא קשה כמו שזה נראה. הצעד הראשון הוא למצוא תוכנית הכשרה בעלת מוניטין שמציעה הן תיאוריה והן הדרכה מעשית. לאחר השלמת תוכנית אימונים, חשוב להתאמן רבות לפני שמציעים שירותי מיקרובליידינג ללקוחות. הדרך הטובה ביותר לצבור ניסיון היא לקבל הכשרה במכון מנוסה שמעביר  קורס מיקרובליידינג ולאחר מכן לעבוד עם מדריך מוסמך שיכול להציע משוב ולעזור לך לשכלל את הטכניקה שלך. עם קצת תרגול וסבלנות, תוכל לספק ללקוחות את הגבות היפות והטבעיות שהם רוצים.

איפה מומלץ ללמוד לעשות מיקרובליידינג בצורה מקצועית?

מיקרובליידינג היא טכניקת קעקוע קוסמטית חצי קבועה המשמשת למילוי גבות מדלילות. התוצאות יכולות להימשך עד 18 חודשים, וההליך הופך יותר ויותר פופולרי ככל שנשים מבקשות להשיג מראה מלוטש יותר. אם אתה שוקל להמשיך בקריירה במיקרובליידינג, חשוב לבחור בתוכנית אימונים בעלת מוניטין. חפשו קורס מיקרובליידינג המוצע על ידי קוסמטיקאית או קוסמטיקאית מורשית. התכנית צריכה לכלול הכשרה כיתתית וגם הכשרה מעשית, והיא צריכה להיות מועברת על ידי מדריך מנוסה. עם ההכשרה הנכונה, אתה יכול לתת ללקוחות שלך את הגבות היפות והטבעיות שהם רוצים.