אסתטיק - aesthetic

קרדיט לתמונה Freepik

אנשים רבים הופכים יותר ויותר מודעים לנראות החיצונית שלהם בימינו שכן, במהלך שנת 2023 טיפוח אישי ושגרת היגיינה הם דברים חשובים במיוחד שיכולים להביא איתם יתרונות רבים לשולחן באשר לכל אינטראקציה חברתית שונה. באשר לטיפוח השיער, אנשים רבים מבינים עד כמה זה חשוב להשתמש אך ורק במוצרים איכותיים ובריאים לשיער כדוגמת שמפו קריטין ללא מלחים. במהלך כתבה זו, החלטנו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת על שמפו קריטין ללא מלחים, החל מהסיבות לשימוש בו ועד לטיפים מנצחים שיוכלו לעזור לכם לבחור את המוצרים האידיאליים עבור סוג השיער שלכם.

מה הבעיה עם רוב מוצרי השיער של ימינו?

בעת בה אנו מדברים על היתרונות של שמפו קריטין ללא מלחים , חשוב קודם לכן להבין מדוע מוצרי השיער הנפוצים בימינו הם פחות כדאיים לשימוש. למעשה, מרבית מוצרי השיער של ימינו מכילים SLS, שזהו בעצם חומר ניקוי זול, כך שהשילוב של אותו החומר ומלחים שונים במוצרי השיער השכיחים של ימינו נועד על מנת ליצור אפקט של הקצפה וכן גם עבור ניקוי עמוק של כל הלכלוך שהצטבר על השיער במהלך היום. אולם, חשוב מאוד לציין כי אותם חומרים גורמים לגירוי בעור ואפילו עשויים להחמיר בעיות עור קיימות אצל אנשים שיש להם נטייה גנטית אליהן, זאת בעוד כי מחקרים הראו ששימוש ממושך בשמפו עם מלחים עלול להביא לכך שתהיה ירידה משמעותית ביכולת של בלוטות החלב לייצר שמנים טבעיים, שמנים אשר חשובים למען שימון השיער והקרקפת באופן ששומר על בריאותו.

אז למה דווקא שמפו קריטין ללא מלחים?

בחירת מוצרי שיער טבעיים ואיכותיים כדוגמת שמפו קריטין ללא מלחים זו אחת הבחירות הטובות ביותר שתוכלו לעשות במידה ואתם רציניים לגבי בריאות השיער שלכם וזאת משלל סיבות. למעשה, מאחר ומוצרי שיער מסוג זה אינם מכילים מינון גבוה מדי של כימיקלים, תוכלו להימנע מספיגה של כימיקלים קשים בגוף, כך שהשיער שלכם יהיה בריא יותר, משוחרר יותר ו"נושם" הרבה יותר. יתר על כן, השימוש במוצרים כדוגמת שמפו קריטין ללא מלחים יכול לגרום לשיער שלכם להיות רך וחזק יותר, גמיש יותר וכן גם להביא לצמיחת שיער משופרת ומהירה יותר. נוסף על כך, הדבר מסייע לכם לשמור על קרקפת בריאה יותר, עור בריא יותר וכן גם איזון שמן אופטימלי, זאת בעוד כי שמפו קריטין ללא מלחים מסייע לכם בהגנה על השיער מנזקי השמש השונים וכן גם לרוב מדובר על שמפו שלא נפגעו בעלי חיים במהלך הייצור שלו, זאת מאחר ומוצרי שיער המבוססים ברובם על חומרים טבעיים ולא על כימיקלים מזיקים אינם מנוסים על בעלי חיים. לסיכום, בשל כל היתרונות הברורים שלו, אין ספק כי שמפו קריטין ללא מלחים הוא הבחירה המושלמת עבור אלו שלוקחים את השיער שלהם ברצינות.