נושא האסתטיקה וטיפולי האסתטיקה הם כבר מזמן לא נחלת המין הנשי בלבד, ומזה שנים רבות שגם הגברים כבר לא מתביישים ודורשים להראות טוב, כל הזמן. אנו עדים לעלייה מתמדת בדרישה לטיפולים אסתטיים מתקדמים מצד גברים בישראל, כמו גם לעלייה ברורה בדרישה לספקי שירות בתחומי האסתטיקה היומיומיים, החל מתספורות וסידור הזקן, דרך אימוני כושר ודיאטות, ועד למניקור ופדיקור.

אחת הבעיות האסתטיות אשר גברים בכלל, וגברים ישראלים בפרט צריכים להתמודד איתה היא נשירת שיער והתקרחות. מחקרים אחרי מחקרים מפרטים סיבות שונות ומשונות מדוע גברים מקריחים. זו עדות לרמות טסטוסטורון גבוהות, או שמה דווקא נמוכות מדי. אולי זה בכלל גנטי בלבד ואין מה לעשות לגבי זה. אולי זה עניין של תזונה וחוסרים בערכים תזונתיים, מינרלים וויטמינים. ואולי בכלל זה הסטרס מהחיים בישראל, מהקריירה, מהמצב הכלכלי, וכיו"ב.

לא משנה כעת מה הסיבה – טוב לדעת שיש לכם פתרון

לאורך ההיסטוריה ישנן עדויות לאינספור פתרונות שונים, וחלקם באמת משונים, לבעיית הנשירה ואובדן השיער. משחות ומרקחות, חלקן ממקור מפוקפק, נמכרו בשווקים בעולם העתיק, ומיני קרמים עם ריחות לא נעימים שלא באמת עשו את העבודה. כולנו מכירים את המשחה של פארוק מהסרט אלכס חולה אהבה, ולכולנו ברור שזה לא באמת עובד.

אז איך כן מטפלים בהתקרחות הגברית? ובכן, הדרך המודרנית, המדעית, הטכנולוגית והיעילה ביותר אי-פעם היא כמובן טיפולי השתלת שיער מתקדמים. השתלת השיער הוכחה בצורה חד משמעית כטיפול היחידי שעובד בצורה ברורה לגמרי – השיער פשוט מושתל בחזרה לראש ומכסה את האזור שהיה פעם עם קרחת.

עכשיו עולה השאלה כיצד לבחור בסוג השתלת השיער כדי לקבל את המענה הטוב ביותר הזמין עבורי בשוק:

  1. השתלת שיער ללא צלקת – בחירה מושלמת למי שאסתטיקה היא משהו שעושים עד הסוף, בלי פשרות, כי הרי אם כבר מבצעים מהלך אסתטי, למה לעשות אותו חצי דרך? כיום ישנה טכנולוגיה וטכניקת השתלת שיער שמאפשרות לכם לבצע את ההשתלה בלי שום צלקת!
  2. מראה טבעי – כידוע לנו, הרבה מאוד מהטיפולים הקוסמטיים והאסתטיים של ימינו מובילים לתוצאה שנראית רחוק מדי מהמראה הטבעי. כדי להימנע מהאבסורד וכן לקבל את התוצאה החיובית אליה אנחנו מכוונים, חובה לוודא שהשירות שמוצע יוצר מראה טבעי לגמרי.
  3. ללא כאבים – נכון, אנו הורגלנו לחשוב שכל מה שטוב בחיים דורש מאמץ רב, סבל וכאב. "אין כאב, אין תוצאות" מספרים לנו, אבל האמת היא שחלק גדול מהטכנולוגיה המודרנית נועד כדי לייצר את אותו המענה לאותן הבעיות, אבל טוב יותר, מהיר יותר, מדויק יותר, וכואב פחות.

https://www.dngmedical.co.il/ מציעים לכם את כל אלו ועוד, עם פתרונות השתלת שיער מהמתקדמים ביותר בעולם. השתלת השיער ללא צלקות כלל, עם תוצאה טבעית של שיער מלא ועשיר, וללא כל כאב בתהליך.