אסתטיק - aesthetic

כל הטיפולים

עיבוי גבות

כיצד לגדל גבות עבות יותר באופן טבעי

עיבוי גבות הוא נושא המטריד נשים רבות. במיוחד אלה עם גבות דקות יותר. גבות דקות יכולות לגרום לפנייך להיראות צנועות וחסרות איזון, בהעדר תכונות נשיות אקספרסיביות.

רוב מוצרי גידול הגבות הם זמניים, או שהם יגרמו לך לצמוח שיער במקום שאתה לא רוצה אותו.

עם זאת, ישנן כמה דרכים טבעיות לעבות את הגבות מבלי לגרום נזק קבוע לעור סביב העיניים.

כיצד לגדל גבות עבות ומלאות יותר באופן טבעי

גבות מסגרות את הפנים והן אחת התכונות החשובות ביותר במראה שלך. לפעמים, אתה עשוי להבחין כי הגבות שלך חסרות עובי, צבע או צורה. אם זה המצב, זה יכול להיות מייאש להסתכל במראה.

למרבה המזל, יש מגוון דרכים טבעיות לגרום לגבות שלך להיות עבות ומלאות יותר. שיטות אלה יכולות לקדם גירוי גדילה או פשוט לעזור להשאיר אותן במראה בריא.

שמן קיק הוא מרכיב אחד שניתן להשתמש בו בכוחות עצמו או בשילוב עם שיטות גידול גבות טבעיות אחרות כדי לעורר צמיחה ולקדם עובי.

צעדים לגידול גבות עבות יותר בדרך הטבעית

עובי הגבות שלך תלוי בעובי השיער שלך. אחת הדרכים לגדל גבות עבות מהר יותר היא להשתמש בסרום לצמיחת שיער, שניתן להשתמש בו גם בחלקים אחרים של הראש.

דרך נוספת היא לעסות שמן מבוסס קנבוס לשורשי הגבות שלך ולאחר מכן לעטוף אותן במגבת חמה למשך 10 דקות. זה יעורר את זרימת הדם ויקדם את צמיחת השיער.

מסקנה: גידול גבות עבות ומלאות אפשרי והנה איך!

גבות יכולות להיות דבר מסובך לטפל בו, הן יכולות ליצור או לשבור את המראה שלך, ולכן עדיף להיות מודע כיצד לטפל בהן. גבות עבות ומלאות מאוד פופולריות בימינו ואפשר לגדל אותן אם אתה יודע מה אתה עושה.

1) הקפדי לא לקצץ את הגבות לעתים קרובות מדי. פעם בחודש אמורים להספיק אלא אם הם באמת יוצאים משליטה.

2) לסרום גבות נסה להשתמש בשמן ארגן או שמן קיק מעורבב עם ג'ל אלוורה לקבלת התוצאות הטובות ביותר. זה יעזור לשיער לצמוח מהר יותר, מלא יותר ועבה יותר מכיוון שהוא יחזק את הזקיקים.

3) לבסוף, וודאי שאתה לא מריטת את הגבות כי זה יגרום לדלילות השיער

לסיכום :

כדי שתהיה לך גבה מושלמת, עליך לטפל בהן מההתחלה ובצורה עיקבית.!

חשבת אותי לעשות עיצוב גבות בשיטת השערה ?

עיבוי גבות