אסתטיק - aesthetic

כל הטיפולים

כתמים חומים בפנים

כתמים חומים בפנים

קשה לטפל בכתמים חומים בפנים. הם יכולים להיות לא נעימים ולהוביל לבעיות בריאות חמורות. זו הסיבה שאנשים רבים יותר מחפשים פתרונות כיצד להיפטר מהנקודות הללו.

אנשים חשבו בעבר כי כתמים כהים בפנים נגרמים כתוצאה מאקנה או היפר-פיגמנטציה הקשורה לגיל. אולם כיום הם יודעים כי כתמים חומים בפנים הם ייצור יתר של מלנין בעור; תהליך רגיל במהלך גיל ההתבגרות.

הטיפול בכתמים חומים אלה קשה בגלל מיקומם וצורתם. אנשים משתמשים בדרך כלל בפילינג כימי או בטיפול בלייזר אך טיפולים אלה דורשים הרבה זמן, כסף וסבלנות בעוד שהם לא תמיד מניבים תוצאות בכל עת.

מהם כתמים חומים על הפנים ואיך משיגים אותם?

כתמים חומים בפנים הם כתמים קטנים עד בינוניים הנמצאים בדרך כלל באזורים בהם העור שלך חשוף לאור השמש. כתמים חומים אלה נגרמים בדרך כלל כתוצאה מיצור יתר של מלנין, שהוא הפיגמנט המעניק לעור את צבעו. ישנם סוגים רבים ושונים של כתמים חומים, אך ניתן לטפל בהם במגוון אפשרויות כולל תרופות ביתיות וטיפולים הקיימים בשוק.

כתמים חומים על הפנים: עצות לתרופות ביתיות

דרך פשוטה אחת להפחית או למנוע היווצרות כתמים חומים היא הימנעות מחשיפה לאור שמש ישיר. בדרך זו, אתה נמנע מחשיפת יתר לקרני UV מה שמוביל לפיגמנטציה …

הסוג הנפוץ ביותר של כתם חום כאשר נימי דם אדומים קטנים מתפרצים מתחת לפני השטח של העור עקב עלייה בזרימת הדם בתגובה לדלקות או הורמוני הריון.

מהן אפשרויות הטיפול האפשריות שלך לכתם חום?

לעתים קרובות משתמשים בטיפולים נקודתיים בכדי להסוות את הפגם ולספק תוצאות מוגבלות. עם זאת, ישנן כמה אפשרויות פופולריות שיכולות לסייע בשיקום שלמות העור שלך. עליך להתייעץ עם רופא עור או מומחה לכירורגיה קוסמטית בכדי לקבוע את הטיפול הנקודתי הטוב ביותר עבורך.

מהי תרופה נקודתית? תרופה נקודתית היא דבר שיכול לעזור להפחית אדמומיות, דלקות ונפיחות על פני העור לאחר פציעה או ניתוח. זה שימושי כאשר יש לך פצעון או שלפוחית זועמת על הפנים.

לעתים קרובות משתמשים בטיפולים נקודתיים בכדי להסוות את הפגם ולספק תוצאות מוגבלות. עם זאת, ישנן כמה אפשרויות פופולריות שיכולות לסייע בשיקום שלמות העור שלך כמו תיקון עם הידרוקולואידים, אבקות טונר, ויטמין C בסרום

 

4 שלבים לטיפול בכתמים חומים על הפנים

כתמים חומים בפנים יכולים להיגרם ממספר גורמים, כולל גיל, חשיפה לשמש, הריון או אקנה. להלן 12 שלבים לטיפול בכתמים חומים בפנים.

שלב 1: השתמשי בתכשיר ניקוי פנים או קרם להסרת לכלוך ופסולת מהאזור.

שלב 2: מרחי שכבה קלה של בסיס כדי להסתיר כל צבע. אם יש לך סוג עור הנוטה לאקנה, השתמש בקרם פצעונים או בטיפול נקודתי בשלב זה.

שלב 3: להרטיב את העור בעזרת קרם לחות המכיל הגנה מפני הגנה תוך שמירה על גוון העור הרצוי מבלי להשאיר בו יותר מדי צבע. וודא כי קרם הלחות שלך הוא SPF 30 אם אתה יוצא החוצה באור שמש במשך חלק מהיום שלך!

שלב 4: השתמשי ברטינול או תכשיר דומה

כיצד להיפטר כתמים חומים על הפנים לתמיד

ישנן דרכים רבות להסיר כתמים חומים בפנים, אך אם ברצונך להשיג תוצאה מתמשכת, עליך להשתמש במוצר הנכון.

חשוב למצוא את השיטה המתאימה לסוג העור שלך ולדרישות הספציפיות שלך. חלק מהשיטות עשויות להיות קשות יותר מאשר אחרות על העור שלך שעלולות להוביל לבעיות מסוימות בהמשך. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לפני השימוש בכל אחת מהשיטות הללו.

שמירה על העור שלך חיונית להשגת מראה מושלם ושמירה על בריאותו לאורך כל היום.

 

כתמים חומים בפנים