אסתטיק - aesthetic

כל הטיפולים

תרופות סבתא לצלוליטיס

תרופות סבתא צלוליט

המונח "צלוליט" נטבע לראשונה בשנות העשרים על ידי רופא עור צרפתי, שהבחין בחבטות אלה ברגליה של אישה וכינה אותן "תאית".

צלוליט הוא בעיה נפוצה שמשפיעה על רוב הנשים. זה נגרם, בין היתר, מגנטיקה ובחירות אורח חיים כגון תזונה ופעילות גופנית. הצלוליט שאנו רואים כיום אינו חדש; היא קיימת כבר מאות שנים, אך רק לאחרונה היא נפוצה כל כך.

 

הגורמים לצלוליט ומדוע חשוב לטפל בגורם הבסיסי

צלוליט הוא הצטברות של שומן ורקמת חיבור הגורמת לעור להתעמעם ולהיראות גושי.

צלוליט אינו מחלה, זה פשוט תוצאה של יותר מדי שומן בגוף. ניתן לחלק את נפח השומן העודף הזה בדרכים שונות, מה שמוביל לסוגים שונים של צלוליטיס כגון: צלוליטיס קליפת תפוז, המופיע כתם ובעל מרקם משובש; צלוליט עור אבטיח, שנראה כמו דפוס לא אחיד עם קפלים עמוקים סביב הירכיים; או צלוליט גבינת קוטג ', שנראה חלק אך בעל מרקם גושי.

הגורמים לצלוליט אינם מובנים באמת ברפואה המודרנית.

 

התרופות הטבעיות הטובות ביותר לצלוליט שעובדות במהירות וביעילות

צלוליט הוא תוצאה של הצטברות שומן בגומות העור על רקע חוסר זרימת דם. הצטברות זו בשומן עלולה לגרום למתיחת העור וליצירת בליטות מכוערות.

אפשרויות הטיפול בצלוליט זמינות לאנשים שרוצים להפחית או לחסל צלוליט, אך טיפולים אלה הם הטובים ביותר כאשר משתמשים בהם יחד עם תזונה בריאה ושגרת פעילות גופנית. כמה אפשרויות טיפול טובות יותר מאחרים, לכן חשוב שתברר איזו טיפול טיפולי תתאים לך ביותר לפני שתתחיל בה.

התרופות הטבעיות הטובות ביותר לצלוליט כוללות: חומץ תפוחים, אמבטיות מלח אפסום וטיפולים אקטואליים כגון קרמים או קרמים עם קפאין או רטינול.

8 שיטות הטיפול הצלוליט הטבעי הטובות ביותר

צלוליט הוא מצב שכיח בקרב נשים. ניתן לאפיין אותו כעור גושי או מגושם בירכיים, במותניים ובישבן.

8 הטיפולים הבאים נמצאו כטיפולים היעילים ביותר לצלוליט:

-תרגיל

-תה ירוק

-יוֹגָה

-הפחת משקל

-מרחי קרם המכיל קפאין

-למרוח קרם המכיל ויטמין A, E ו- C.

-קרם תמצית פירות הדרים

 

שיטות טיפול המקובלת בצלוליט

צלוליט הוא מצב המשפיע על יותר ממחצית מהאוכלוסייה הנשית. ניתן לטפל בה במספר שיטות.

ישנן שיטות רבות לטיפול בצלוליט, החל מטיפולים רפואיים וכלה בתרופות טבעיות. בחלק זה נדון בכמה משיטות טיפול אלו וביעילותן בהפחתת מראה הצלוליט.

מה ניתן לעשות למזער את הצלוליטיס?

אז, אתה רוצה להיפטר מהשומן “הצלוליט” לסיכום קבלי מספר טיפים כיצד להפחית שומן באזור הירך.

1) הפחיתו את צריכת הסוכר שלך.

2) שתו יותר מים.

3) הגדילו את צריכת החלבון שלך לירידה במשקל.

4) הוסיפו סיבים לתזונה.

5) הפחיתו או ביטול צריכת אלכוהול.

6) אכלו פחות פחמימות מעודנות כמו פסטה, אורז ולחם.

 

מהם סוגי הטיפולים הצלוליטיים השונים?

ישנם שלושה סוגים עיקריים של טיפולי צלוליט: טיפולים מקומיים, טיפולים זעירים פולשניים וטיפולים פולשניים. טיפולים אקטואליים כוללים שימוש בקרם לחות ומוצרים אחרים המסייעים להפחתת מראה הצלוליט על ידי שיפור האלסטיות והסרת תאי השומן העודפים. אפשרויות טיפול פולשניות מינימליות כוללות שאיבת שומן, זריקות מזותרפיה או טיפול בלייזר. אפשרויות הטיפול הפולשניות כוללות ניתוח או שאיבת שומן עם העברת שומן.

מהי התחזית לטווח הארוך לצלוליט?

צלוליט נראה לרוב על הירכיים, הירכיים והישבן. היא מופיעה לעתים קרובות יותר אצל נשים מאשר אצל גברים והיא בדרך כלל משפיעה על אנשים הסובלים מעודף משקל או מהשמנת יתר.

התחזית לטווח הארוך לצלוליט אינה ידועה עדיין. מחקר שנערך לאחרונה גילה מה גורם לצלוליט וכיצד למזער את מראהו, אך עדיין אין תרופה.

כיצד אוכל לדעת אם יש לי צלוליטיס?

צלוליט הוא מצב הנגרם על ידי תאי שומן מתחת לעור. היא מתרחשת כאשר רקמת החיבור בעור הופכת כל כך פגועה, שהיא לא יכולה לבצע את עבודתה לתמוך ולהגן על השרירים והשומן הבסיסיים.

ישנן מספר דרכים לזהות צלוליט. הדרך הנפוצה ביותר היא להסתכל על עורו מהצד. לצלוליט תהיה מראה גומה, המובהק יותר אצל אנשים בעלי גווני עור כהים שבהם הוא מופיע כגוון כתום כהה. דרך נוספת לזהות צלוליט היא על ידי ריצת אצבעות על אזור עור שנדחס או נדחק כלפי מטה – הדבר יניב תחושה רכה יותר מאזורים אחרים בגופך.

מודעות פסיבית לצלוליט מובילה לעיתים קרובות להערכה עצמית ירודה ולביטחון עצמי נמוך אצל אנשים מסוימים.

כיצד ניתן למנוע או להקטין את הופעת הצלוליט?

צלוליט הוא מצב עור שיכול להשפיע על כל אחד. מחקרים הראו שזה לא רק גנטי וזה נקשר לגורמים כמו גיל, מין, אחוזי שומן בגוף, אורח חיים ואפילו מזג אוויר. ניתן למנוע או לצמצם את הופעת הצלוליט על ידי הגדלת אחוזי השומן בגוף באמצעות פעילות גופנית או ירידה במשקל, והקטנת גודל הנקבוביות בעור מה שיהפוך את הצלוליט פחות גלוי.

ניתן למנוע או לצמצם את הופעת הצלוליט. הגדלת אחוזי השומן בגוף באמצעות פעילות גופנית או ירידה במשקל, הקטנת גודל הנקבוביות בעור אשר יהפכו את הצלוליט פחות גלוי הן שתי דרכים להפחית בעיה זו.

אפשרויות הטיפול בצלוליט תלויות בחומרת המצב ויכולות לכלול קרמים מקומיים, פעילות גופנית, רטינואידים, דיאטה והרזיה.

איש מקצוע רפואי יבצע בדיקה גופנית כדי לקבוע איזה סוג טיפול מתאים לך ביותר.

 

איך אפשר לטפל בזה ?

המטרה לטיפול בצלוליט היא הסרת עודפי שומן והחלקת קווי המתאר היוצרים משטח לא אחיד על העור. ישנן דרכים רבות ושונות לטיפול בצלוליט כגון עיסוי, דיאטה, פעילות גופנית וניתוחים קוסמטיים; אך רוב הרופאים ממליצים להשתמש בשילוב של טיפולים אלה במקום רק אחד בשילוב של טיפול עם טכנולוגיה מתקדמת

צלוליטיס תרופות סבתא