אסתטיק - aesthetic

עם כל הכבוד לאיפור ולאופנה, לשינה טובה, אוכל בריא ואימוני כושר אינטנסיביים, יש דברים שבלי התערבות כירורגית אנחנו פשוט לא יכולים לשנות. יש דברים שהזמן חסר הרחמים עושה בלי לשאול אותנו, ודברים אחרים שמתרחשים כתגובה לסגנון חיים לא בריא, עישון, צריכת סוכר מופרזת, עייפות כרונית, סטרס, לידות, ומה לא. יש שומן בטני עיקש שלא מוכן לעזוב, נפילת עפעפיים, צניחה של הסנטר, ורשימה ארוכה של בעיות אסתטיקה שדורשות התערבות מקצועית.

קרדיט תמונה PIXABAY

נכון, יש דבר כזה "יוגה לפנים", ומגוון הקרמים המקצועיים רק הולך וגדל. ובכל זאת, זה לא באמת עושה הבדל, לפחות לא הבדל ניכר לעין, הבדל משמעותי שיגרום לכם לקום בבוקר ולהגיד "וואו! איך השתניתי לטובה מהקרם הזה!". כדי ליהנות משינויים משמעותיים שבאמת משפיעים בצורה גלויה ונעימה לעין יש לבצע הליכים כירורגיים פלסטיים, פשוטים או מורכבים, בהתאם לרצון ולצורך.

מה אפשר לעשות היום?

התפריט העשיר של עולם הכירורגיה הפלסטית רק הולך וגדל. אם במנות הראשונות אנו רואים הליכי "בזק" אסתטיים כמו בוטוקס או כמו הזרקת חומצה היאלורונית לפנים, היום אפשר להזמין מתיחת בטן והסרת עור עודף, לצד שאיבת שומן והגדלת החזה, ולקנח בהצמדת האוזניים או פיסול הפנים ללא ניתוח.

הנה כמה דוגמאות שאולי לא שמעתם עליהן עדיין:

מה לגבי יתר הגוף?

טשטוש קמטי פנים וטיפולים לעיצוב הסנטר נפוצים מאוד אצל ד”ר יונתן ווגמן מומחה לכירורגיה אסתטית במרפאת TLV מדיקל, אך בכך לא תמה עבודתו. רבים בוחרים לעצב לא רק את מראה הפנים שלהם, אלא גם את שאר הגוף, עם הליכים נוספים של כירורגיה פלסטית.

ניתוחי הגדלת חזה ועיצוב החזה הם חלק בלתי נפרד משגרת היום במרפאה, שכן ההליכים הללו פופולריים עד מאוד מזה שנים רבות, וזאת לצד הליכים נוספים כמו מתיחת הזרועות, עיצוב הבטן בדרכים שונות, ועוד מגוון טיפולים אסתטיים שיוצרים חבילת מעטפת לכל צורך ולכל אדם.